barnmat


män som hatar kvinnor var en suverän film, så bra!

idag har jag varit duktig och jobbat och sedan har jag fått dansa, gissa om jag blev överlycklig när vi skulle börja dansa. vi ska dansa till pokerface, inte för att låten är den bästa i världen utan för att dansen är det, jag längtar tills vi gjort den klar :) om ni ser den så fattar ni ;)

hade en väldigt trevlig dag på jobbet idag också, om man jobbar med sådana roliga prickar som jag gör kan man inget annat än att skratta, när vi lunchade idag fick jag en stark reaktion av hur min mat såg ut från en av mina kollegor.

har ni tänkt på det hur olika vi är uppfostrade att äta mat och hur vi äter maten? det var nämligen så idag att jag mosade all min mat, potatis sås kyckling o gurka i en röra bara för att jag är van vid det hemmifrån, det är godast så. vicky tyckte att det såg ut som barnmat och sa "det är ju tur man ätit upp" jaha tänkte jag, ser det så äckligt ut? jag som är äckelmagad har aldrig tänkt att maten ser äcklig ut och då är jag känslig, ni som känner mig ni vet. men där ser man det beror nog helt på hur vi är uppfostrade och vilka vanor man har i familjen, inte har jag tänkt på att min mat skulle äckla folk.

imorgon ska jag nog bege mig ut i skåne och söka jobb personligen, så vi får väl se hur det går. nej nu kallar soffan på mig
vi hörs imorgon!

Natti
/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0