smile

hej people!

idag har varit en ganska lugn dag, har fixat undan det som behövdes med samtal, bokningar och planerat en del så det känns bra att ha det gjort. det blev ingen jobbsökning i skåne idag utan jag bestämde mig för att ta det nästa torsdag då jag hade träningen för barnen i gymnastik idag.

idag mindes jag varför jag är tränare för de små liven, jag älskar att se deras små ansikten skina upp och få se det största leendet jag fått se. viljan att gå dit har ju gått upp och ner eftersom det inte alltid bara är leende och skratt som förekommer. jag hade nog saknat att gå dit varje vecka och få träffa de små tjejerna, de kan vara så underbart härliga!

så ikväll är jag så glad, det var många lyckoskrik idag när jag sa att vi skulle ha en hinderbana och dessa små leenden smittar av sig.


"Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus och ändå lyser det upp mer i ett hem"

/Em

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hihi att se en människa le kan göra dagen så mycket bättre!! :) hihi och fasen så grymt citat!! :)

2009-09-02 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0