"helg"

hej!
nu var det ett tag sedan men känner inte att jag haft något att uppdatera er om. veckan har gått ganska snabbt med jobb och igår en liten visit i lund.

idag är det fredag och helg, dock känns det inte som helg för mig eftersom jag ska jobba hela helgen, fre,lör,sön. ikväll blir det utgång med gänget, nyktert för min del eftersom jag ska jobba tidigt imorgon. men jag är lite mer sugen på myskväll med film men det finns fler dagar och det är aldrig fel att få ut och svira ;)

nu ska jag bannemig göra frukost, magen ropar!

trevlig helg!

/Em

Kommentarer
Postat av: vikkan

haha.. du får ta tabletter ;) jag vill verkligen ha en katt :)

2009-09-17 @ 21:25:51
URL: http://vikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0