finns hopp så finns liv?

hej bloggen

idag är det verkligen inte min dag, jag är på ett uruselt humör. för en vecka sen sa jag att jag inte tänkte anstränga mig mer och bara göra det som faller mig in, men inget funkar ju för gör man det som bara faller en in så leder det till att man börjar anstränga sig och det är bara förgäves.

idag känner jag för att resa bort och komma tillbaka när jag blir erbjuden ett jobb och en härlig lägenhet eller bara stänga av.

förresten varför hoppas man hela tiden, man blir ju bara besviken? och vad innebär hopp egentligen? jag sökte på google och kom in på en sida från svenska kyrkan om hopp och gud så det säger ju allt...

"finns hopp så finns liv"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0