Rusk

hej i rusket!
gud vilket deprimerande väder det är, kan ju nästan inte bli värre. jo okej det kan bli storm och kallare...
jag sitter här i myskläder vid datan och tittar på kläder och skor, jag hittade ett par skor i sthlm när jag var där på din sko men tvekade, när jag väl köpt så mycket annat hoppade jag över dom och nu ångrar jag mig så enormt och de är slutsålda överallt :(

DS_250960_A.tif
de är kanske lite too much men jag gillar dom, jag kallar dom för monster skorna ;) så om ngn har ett par 36:or och vill sälja så tänk på mig :)

jag skulle egentligen leta efter information om att starta eget företag idag när jag är ledig eftersom jag bestämt mig för det nu men som vanligt hamnar man på andra sidor, typ shoppingsidor. så jag gjorde upp ett avtal med mig själv att jag fick titta lite först sen leta fakta men det är ju så tråkigt att hitta massor som man vill ha när man inte har någon fast inkomst och inte kan slösa, snacka om att jag längtar till att jag kan slösa lite på kläder o skor :)

nej nu får jag väl ta och leta lite fakta, och titta på dinsko.se med jämna mellanrum ifall de skulle pluppa in ett par 36:or ;) alla tips om  eget företag tags glatt emot förresten! :)

kram sålänge
/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0