hysteri

sitter i soffan med en bit cheesecake glass i famnen och myser till tvn, jag har nog snart fyrkantiga ögon, åtminstonde efter denna veckan.

helgen har inte vatt alldeles för händelserik, har vatt en riktigt lugn helg för min del för första gången på länge. kan verka som något skönt men jag är alldeles för rastlös för en såhär lugn helg med två hemmakvällar o en kort utekväll. jag gillar fart och fläkt minsann, veckan som kommer bjuder förhoppningsvis på det, det blir mycket jobb och en händelserik helg att se fram emot.

jag såg på parlamentet tidigare där josefine bornebush skulle imitera en bloggare och det fick mig att fundera på vilken hysteri det har blivit att blogga numera, som värsta stora grejen. lite tråkigt tycker jag, det kändes mer intressant och äkta innan nu är det så förstorat och uppmärksammat. nåväl nu smälter min cheesecake så tillbaka till soffmyst

/Em


Kommentarer
Postat av: emmi

snäckis, where are yoooouu? jag saknar dig =)

2009-11-05 @ 22:34:43
URL: http://selfishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0