valborg

tänk att det blev ett så underbart väder igår med, härligt och tänka sig att jag faktiskt pluggade också, det va bra det. blev klar med en av mina stora historia uppgifter, om hur jag tror världen ser ut 2100 med krig och länder och så, jag gillar ju att diskutera så sådana uppgifter är helt okej :)

på kvällen bar det av till ida och malin för förfest och nästa stopp blev class, otroligt mycket folk. det blev iaf en trevlig kväll med mycket trevligt och roligt folk, fick mig en trevlig överraskning med :) dock en värre början på dagen efter däremot.

idag har jag ordnat lite ordning och reda på mitt rum, legat i solen en liten stund och kopplat av för att sedan åka vidare till daisy och firat henne lite för att hon fyllt år, det blev en mysig liten picknick i solen, mysigt men kallt blev det när solen försvann bland träden och jag tog bussen hem.

nu sitter jag här och tittar på den siste samurajen nerbäddad, är helt frusen sen jag var ute. riktigt skönt med hemmamys efter en utekväll, är ordentligt seg och trött ikväll. är lite sugen på att se en bond film sen, gillar dom skarpt men fårse, jag hinner väl somna här först så trött jag är. nu är pausen strax slut så nu ska jag luta mig tillbaka och mysa igen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0