turban

nu sitter jag här med min turban i håret, lyssnar på lady och väntar på att pappa ska bli klar så vi kan kolla på film. idag har jag faktiskt gått upp tidigt men inte har jag gjort ngt som behövdes för det som till exempel plugga, nej jag har suttit och sovit i solen och sen har jag suttit modell till viki som gjorde gesället och klarade det, ett stort grattis till er brudar som klarade det! ångrar lite att jag inte också valde att göra det nu, men jag hade mina anledningar och jag vet inte hur jag skulle hunnit med allt plugg annars så det känns okej ändå och jag kan "njuta" av min sista skoltid :) dessutom har jag ju gjort teorin :)

nej nu ska jag befria mitt hår ur turbanen och kötta det med leave in balsam för det behövs efter allt sprayande ;)

Puss o natti gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0