tisdag

idag har varit en seg dag, vi satt mest på frisörlektionen och ritade längdaragemang men mest pratade vi om skattjakten och vad vi ska vara då.. vi kom inte fram till så mycket, vi hade mest underhållning när nattie spräckte byxan på whiteboard tavlan när hon skulle slänga sitt tuggummi, här snackar vi dagens skrattattack. det är en av de saker som jag kommer sakna mest efter studenten, alla våra skarttattacker som slutar med att vi gråter av skratt. ett gott skratt förlänger ju livet med sägs det :)

nej nu ska jag nog kolla på mentalist och sen sova, har hemmarbete imorgon som jag och olga ska fixa efter gesället så imorgon måste jag verkligen förbereda mig för redovisning av min livsåskådning men det ska säkert gå bra!

Godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0