spagettiben

nu är jag hemma igen efter en lång dansträning, men jag kan dansa hur länge som helst för det är så jävla roligt! vi dansar till womanizer denna gången och det går undan vill jag säga, dessutom är det jätte mycket upp och ner så nu har jag faktiskt spagettiben, skönt att känna att träningen ger något :)

så denna dagen har varit en toppen dag, hann en bra bit på min livsåskådning också så det känns super och välförtjänst att nu luta mig tillbaka i soffan och äta en knäckemacka med aromat och oboy såklart, imorgon blir det praktik på Diva igen, känns längesen eftersom vi var lediga förra fredagen så det ska bli kul att komma tillbaka imorron.

nu blir det Criminal minds, godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0