sommar

idag var det ju riktig sommarvärme så jag slängde på mig kjol och en t-shirt o se att jag frös inte ens när jag cycklade hem, härligt! idag har det inte hänt så mkt, på frisör fick vi färga struntdockorna som vi ville, jag o olga körde på dragqueen tema och färgade dockan helt rosa, dock blev den inte så rosa eftersom färgerna va gamla. sedan skulle vi göra en docka med sommartema. för min del blev det virvlar och vågor på dockan. kom hem ganska sent eftersom vi slutade tjugo över fem så nu har jag ätit lite och lyssnar på reagge med en latino touch inför plugget. min stora inlämning ska ju vara inne imorgon så det är sista rycket ikväll för imorgon finns det ingen tid till det.

imorgon blir det fullt ös, först ska vi ner till tomelilla och göra baluppsättningar på en skola sen blir det direkt hem och viki hänger på. sen ska vi ladda för kvällen och tre tre, antagligen fixa till en outfit för det hinner jag inte idag. än såläge har jag bara en hula hula kjol så behöver ju ngt till överkroppen med, ngn som har något förslag?

nej nu msåte jag plugga så jag blir klar!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0