skattjaktsjagning

idag startade vi dagen på teatern där vi fick se molin rouge, den var faktiskt helt okej. kände att det blev lite överspelat ibland och kunde inte hålla mig för skratt men det kunde inte nattie heller. därefter blev det jagning efter kläder till skattjakten och efter en del om och men hittade vi en del av vår outfit, sen ska jag fixa resten ;) sedan blev det käk på house of bagels som vanligt, mumma sedan tog jag bussen hem o däckade i soffan, jag är nog kroniskt trött? men halv fem var jag inne i staden igen för att nåla upp min klänning så den sys upp. så skulle jag såklart kolla accessoarer med o ja jag kan ju aldrig bsetämma mig, halsband,armband och små öronhängen eller hängade öronhängen och armband, vad tycker ni? jag ska iaf ha rosa handskar det har jag bestämt ;)

imorgon är det sista dagen på salongen, kommer kännas konstigt men ska iaf fixa syrran inför studenten och det ska bli super kul, senare blir det nog utgång, nykter för min del får spara mig inför studenten nu :) nej nu är det criminal minds!

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0