skallebank

det gick inget vidare på entre idag, jag köpte bara saker jag egentligen inte behövde, hittade tre par öronhängen på ur och penn och en klocka som den inte hade fått in ännu, så den blir det att köpa imorgon :) jag har egentligen aldrig använt någon klocka under mina år men den här är riktigt snygg som accessoar och bra att ha när jag står och har kunder på salongen så man har lite koll på tiden. någon student klänning eller balskor hittade jag inte, men jag är ganska nöjd men min klänning jag har i garderoben sen innan så det blir den om jag inte hittar en liknande klänningen jag blev så förtjust i från chicy.

vi kom hem ganska sent, fick köra en liten omväg eftersom de byggde om på motorvägen mellan malmö och lund, under dagen fick jag en väldig skallebank så den försökte jag bota med en eeze och hallonglass när vi kom hem men det gick inget vidare. jag som skulle försöka plugga lite grann iaf men det funkar inte att sitta framför datan med huvudvärk för mig så det fick bli soffan och vila. nu sitter jag här och väntar på att van veeteren ska börja igen sedan blir det bingen, det är ju skola imorgon och då kommer floristerna och ska få en uppsättning av oss. på eftermiddag ska jag kila in till stan och köpa klockan, kolla studentplaket och fylla i min tatuering. så från och med imorgon måste jag ha öppna skor, just typiskt att det ska regna hela veckan då hmm min vanliga tur men det får gå för nu ska den sitta, tredje gången gillt tycker jag!
vi hörs imorgon

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0