redovisningen är över!

det var ett väldigt pill med att bygga mitt lilla hus till redovisningen igår och det blev många svordomar men till sist fick jag iaf gå och lägga mig och nu är det över. redovisningen gick väl helt okej, kändes lite konstigt att stå där och berätta om vad man tror liksom. nu sitter jag och väntar på bussen hem, ikväll blir det dans och innan dess hade jag tänkt fortsätta på den skriftliga inlämningen på livsåskådningen och kankse utveckla något för det är ju en väldigt omständig och knepig uppgift tycker jag. det beror ju på helt hur man tänker om de andra religionerna och vad man tycker och tänker om sin egen, sen ska man försöka förklara det och hur jag tror att de andra tror om sin tro och vilka konsekvenser allt får, så ja väldigt invecklat. det är ju bara invecklat att förklara vad uppgiften innebär. nu ska jag kila ner till bussen och snabba mig hem för att laga till lite lunch, jag glömde ju min banan så nu kurrar magen minsann.

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0