kvällssol

nu är jag hemma från praktiken vilken kändes lång idag, en lugn dag har det varit iaf. fick sluta lite tidigare och kände suget av att shoppa lite men det var ju inte lönt så jag tog bussen hem lagom till att det blev lite härlig kvällssol.  jag blir alltid genast lite piggare och gladare när solen tittar fram så det gillas :)

nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen kommer Marie så det blir en lugn skön kväll ikväll. mamma hittade en studentklänning till mig också så den ska jag prova, ska även prova den andra klänningen jag hade som reserv och se om de passar till studentmössan ;) idag har vi också provat lite baluppsättningar på mig men jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska ha det, men det tål att tänkas på. nu ska jag ta bort mitt nagellack tänkte jag och kanske vila lite i soffan innan maten, är ganska trött i huvudet ändå

hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0