ikke sa nikke

godkväll på er! gårdagern hos golfarna blev en riktig höjdare faktiskt, trots att det inte var något vidare ös men det blir vad man gör det till och mitt sällskap räckte långt :) sämre är det idag, jag mår alltså så jävla dåligt dagen efter även om jag inte dricker särskilt mycket, jag tål inte det längre helt enkelt. illa nu när det är student men dagen efter studenten får jag väl bara överleva antar jag men under skattjakten o karnevalen får jag väl ta det väldigt lugnt. säger jag nu men när man väl är det blir det nog inte så... nåja man tar ju bara studenten en gång :)

halsen känns inte så jätte bra idag, det sjöngs ju en hel del studentsånger igår och ja frisörerna skulle såklart höras mest mot alla golfarna men ja vi tre lyckas alltid. förkylningen gör ju sitt också förstås bra tajmat inför för studenten med det eftersom jag aldrig blir av med sånt men det ska nog gå så bra så ändå :)

idag har det känts som världens längsta dag, efter tre timmars sömn gungade jag upp från sängen och hela rummet gungade fixade mig lite och mötte sedan viki vid frukost bordet, var annars? o olga ja hon sov som en stock haha. våra redovisningar gick iaf bra, men vi var tydligen lite för flamsiga? vi? nej det kan jag aldrig tänka mig, men så har vi ju en riktigt rolig lärare med... redan tio slutade vi och jag o maria satte oss för att skriv vår saga om vårt extrema temaarbete. gick väl sådär, huvudet var inte riktigt med idag så jag åkte hem och sov för att dra mig upp vid halv fem igen. tog min första matbit för dagen och begav mig senare på ledarmötet för gymnastiken.

det känns superkonstigt att inte ha massor att göra nu längre, ingen dansträning, inga träningar för barnen och framförallt inte en massa plugg. nu har man ju helt plötsligt massor med tid! vet inte om jag gillar det riktigt, jag vill bara börja jobba som frisör och få göra det som är så jävla kul, att skapa med färg och form. om jag är arbetslös i höst så vet jag inte vad jag gör! funderar på att söka till en designskola iaf iaf för man vet ju inte, inte tänker jag sitta här hemma och rulla tummarna, ikke sa nikke. nej nu ska jag nog koppla av lite i soffan, japp nu igen men jag har ju inget annat att göra och jag är faktikst lite sjuk så sov gott sen gott folk!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0