idag är ingen bra dag...

idag har det varit en stressig och jobbig dag tråkigt nog, dagen började med att jag hade super bråttom till bussen och vad tror ni jag gör, slinter med foten på tramppedelen och river upp min tatuering! det kliade riktigt skönt det alltså, nej

väl i skolan hade vi tråkiga lektioner sen fick jag det glada beskedet att våra studentmössor kommit så jag tog min nyckel och sprang och hämtade den, till min stora besvikelse var den dock inte som jag beställt den och det var riktigt surt nu när vi fått dom så sent, jaja jag har en mössa iaf :) sedan hade vi ett kundpass som var jobbigt eftersom jag var trött så väl hemma vid sex blev det mat o lite vila i soffan och nu sitter jag här igen och ska plugga. men nej det går inget vidare idag heller, kommer inte riktigt igång alltså. jaja ska försöka nu igen iaf!

tjillevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0