helg

gud vad skönt det har varit med en lång helg :) jag har inte pluggat ett skvatt vilket jag bestämde mig för och det har vatt så skönt. i fredes var jag inne i stan en runda och shoppade lite skor, jag hittade ett par skitsnygga sandaler med nitar på barnavdelning som jag inte kunde motstå, storlek 34 satt som ett smäck på min fot. billigt och bra när man egentligen inte ska shoppa ;) i

går blev det en impulsutflykt till entre med Emmi, jag hade en underbar dag med många skratt. Emmi körde och jag var körlärare, hon hade glömt bort de flesta skyltarna men hon hade ju "aldrig stått i bilkö" jag garvade så att jag grät, hennes kommentarer är de bästa. men allihopa Emmi kör faktiskt bra och hon kan alla bildskyltar iaf som var hästar får vara och inte vara o så. sen ville hon ha numret till sister hazel av mig, fast hon menade studio hazel där man gör naglar. japp det kan bli tokigt ibland men det är alltid kul, bilfärden till malmö tog nästan två timmar på grund av alla vägarbeten medan det bara tog lite merän en timme hem, skönt det. väl hemma skulle vi ha fika så vi körde ner till stranden och åt glass och sen blev det en lugn kväll. jag köpte faktikst en vit klocka som jag väntat på länge och svarta leggings sen var jag duktig oc lät bli allt annat jag ville ha, Emmi däremot ville shoppa mer o mer fast hon inte behövde något.

idag har det varit en ganska lugn dag, tittat på film och sovit i solen en stund och ikväll har jag städat och dammat mitt rum. jag kom även på att vi har en liten uppgift i styling för att vi var iväg och gjorde uppsättningar får göra det på torsdag för imorgon är det vårt brudarbete som gäller, på tisdag fest med golfarna och onsdagen ska det sovas, fås massage och på gå på ledarmöte. fullt ös nu i veckan alltså. och jag är såå sugen på att dansa så nu ska jag kolla på americas best dancecrew!

hejsvej!



här är en baluppsättning jag gjorde i onsdes, lockar lockar lockar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0