helg

vilken underbar helg det har varit! och ännu bättre är det att jag är ledig imorgon :)

jag inledde helgen med att dra till grand med brudarna, det var verkligen en toppen kväll som bara blev bättre och bättre. jag träffade johan och alla de andra grabbarna jag umgicks för jämnan med förr och det var otroligt roligt att ses igen. kvällen bjöd på många skratt och mycket dans och jag hamnade inte i bingen förrän klockan var fem och det var helt ljust ute, känns ju som sommar nu. lördagen spenderade jag med marie. vi såg på robinson, filmen taken och ballar av stål. vilken besvikelse det var att ellenor vann jag tyckte att jarmo eller anna skulle vinna minsann. filmen var superbra och spännande och ballar av stål gjorde så jag skrattade av gråt. idag har jag försökt vila i solen en stund men det var så varmt att jag fick bada i vattnespridaren. sen blev det avslutning i liviushallen för barnen och väl hemma firade vi mamma, det är ju faktiskt morsdag idag.

min baldejt hörde faktikst av sig nyss, jag var lite orolig över att det aldrig skulle hända men han verkar iaf jätte trevlig och rolig? hur man nu kan avläsa det på ett sms? haha jaja det känns iaf bra, dock måste jag nog fixa smycken och väska snart, alltid ute i sista minuten japp. måste köpa tyll och strumpeband till skattjakten med, det har jag planerat att göra imorgon! nu ska jag skriva mitt lilla arbete om mina baluppsättningar jag gjorde i bollerup som ska redovisas på tisdag men det skulle jag bara gjort nu sen klockan åtta jaja det finns ju en dag imorgon också.

kram på er!



emmi & empa

Kommentarer
Postat av: carro

Empa vi skulle inte skriva något till den uppsättningen? Hon sa att vi bara skulle berätta lite om den, eller har jag missförstått? ;)

2009-05-31 @ 22:46:48
URL: http://caaroolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0