hej hallå!

vilken dag det har vatt idag, himlen öppnade sig precis när jag skulle cykla till bussen och inte nog med det var det två bilar som stänkte ner mig på väg till skolan, usch ja men nu har iaf solen tittat fram lite. jag är så trött och har haft huvudvärk hela dagen och som grädden på moset ska jag nu plugga, jippi!

jag ser verkligen fram emot två extra lediga dagar sen i veckan och emot det sista 3:3 et, det ska bli skoj. på onsdag ska också livsåskådningen in så då är det också över om man inte vill få tillbaka den och utveckla den om det behövs, vilket vi inte hoppas på. sen är det inte mycket plugg kvar, lite frisör arbeten men det är ju skoj :)

jag räknade också på när min studentklänning skulle komma och det är på håret men jag hoppas att det ska fixa sig ;) nej åter till plugget nu!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0