Godmorgon!

hej på er, nu sitter jag här och har lite paus från kundpasset i skolan. det är ganska lugnt idag så jag har ingen kund vilket är ganska skönt. det blev inget skrivet på min livsåskådning igår, jag kom ingenstans så jag lät det vara till en annan dag, kanske idag?

idag har vi frisör hela dagen med träning inför gesället, börjar bli lite tjatigt att stå och rulla permanent och göra läggningar och sånt tråk, man känner verkligen att man bara vill ut och jobba nu istället. jag är fortfarande shoppingsugen sen i fredes så jag åker nog in till staden en runda för att shoppa lite. dock får det gå snabbt för sen ska jag hem och plugga tyvärr, sova lite också kanske eftersom det inte blev så mycket sömn inatt. nu ska jag tillbaka!

hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0