godkväll på er

nu sitter jag här och ska plugga igen, usch kan det inte bara ta slut på det här pluggandet, religionen är så otroligt tung. idag kom iaf floristerna till oss som planerat, jag gjorde en inbakad fläta från ena hållet runt om huvudet och tripplade sedan håret under och ruffsade till det, en snygg rolig och ganska enkel frisyr. sedan fick vi lite lunch och efter det började vi med clips teknik och att skissera frisyrer inte ett av de roligaste momenten men sedan fick vi öva fritt inför gesällen och jag passade på att göra den frisyren jag tror jag ska göra på mitt gesäll förr eller senare. vi fick till och med sluta tidigare idag vilket hade varit väldgt härligt om jag hade kunnat åka hem, men jag tog en tripp till stan för att vänta in min tatueringstid och skulle köpa klockan så var den slut, vilken besvikelse....

tatueringen blev nice igen och nu hoppas jag att den läker bra nu så det fastnar för tredje gången, ikväll har jag klippt palle och nu sitter jag här och ska försöka plugga igen men det går inget vidare det....
nåja tillbaka till det iaf

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0