Eurovision

det var en trevlig kväll igår, förfesten bestod mest av bara tjejsnack och det bjöds på många skratt för gud vad världen är liten, eller ja invånarna i krsd är inte många.... jag tog minsann bilen eftersom jag inte drack men den behövde ju tankas så ja vi for till statiol och detta var bara andra gången jag skulle tanka, brukar inte köra så ofta ;) o vi skulle betala med sedel, den där aparaten var ordentligt seg och spottade ut sedeln några gånger men till slut gick det, bråttom hade vi och folk tittade när jag stod och tankade i tolv cm klackar, ja det såg nog lite roligt ut. vi gasade vidare till grand och det blev en revlig kväll även där och faktiskt många skratt.

idag har jag inte gjort mycket för världen, jag hade ju behövt plugga men jag pluggstrejkar på lördagar, mitt eget hittepå det är ett ganska dumt hittepå kanske. nu har jag precis kollat på robinson och blev helt ledsen när de blickade framåt och visade att jarmo ramlade ner för en stege och slog i huvudet, det pissade blod usch. han är ju så söt och en riktig överlevare, nej nu ska jag kolla på Eurovision med familjen!

godkväll!



jag o jennie på grand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0