entrè

godmorgon allihopa!
vad varmt det är idag fast solen inte lyser starkt, jag har värsta allergin och ögonen är helt svullna. är fullproppad med all medicin men det hjälper inte riktigt :/

idag ska jag och mamma köra till entre, jag ska försöka hitta lite accessoarer till balen och skor och kanske en student klänning plus att jag ska försöka vara ekonomisk. det kommer att bli som att äta kakan och ha den kvar för mig när jag är på ett shopping center men nej jag måste spara lite nu inför student och allt, det är faktikst mycket dyrare att ta studenten än jag trodde men shit i det för härligt ska det bli! har lite sådär samveteskval för att jag egentligen måste plugga, har den stora slutuppgiften i religion kvar men ja jag orkar inte, jag vill komma iväg lite :)

nu ska jag dricka upp min oboy och borsta tänderna sen kör jag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0