3:3

nej idag var inte dagen för att fortsätta min livsåskådning inte och någon tupplur har det inte heller blivit, surprise surprise. det märks att jag inte sov inatt, mina knän ömmar, eller håller jag kanske på att bli sjuk? hoppas inte det i alla fall. någon shopping blev det inte idag heller för klänningen jag ville ha fanns inte i in storlek och klockan hade inte kommit in.

istället för att plugga fastnade jag med att leta efter ideer till klädsel för sista student 3:3 med temat anything but clothes och jag har nog knäckt gåtan med vad jag ska ha på mig nu, ska bara lista ut hur jag ska få det att sitta på kroppen ;)

nu ska jag bara lägga mig i soffan och vila bort huvudvärken med att se på cityakuten!

kram


klassfest e skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0