30 dagar

kvar till studenten, det går så snabbt :) jag har suttit här och räknat lite på vad allt med studenten och balen och allt där till kommer kosta och ni anar inte vad jag kommit fram till! runt 9000 kronor kommer allt kosta för mig. det är ju helt sjukt! och då har jag inte ens köpt studentklänning eller skor varken till balen eller studenten. visserligen köpte jag min balklänningen men det är tydligen väldigt dyrt med att ta studenten, det ska va baluppsättning, eventuellt löshår, naglar, studentmössa alla inträden till 3:3, skattjakten och så. jag visste att det va dyrt men 9000 är helt sjukt, jaja nu ska jag smälta det här en stund, jag har iaf lagt upp en planering på vad jag kan och inte kan göra/köpa så det inte blir för dyrt. nu ska jag nog bygga mitt hus till redovsningen imorgon!

adios!

Kommentarer
Postat av: vikkan

9000;- är ingenting ;) eller du har inte räknat med själva studentfesten? ;) haha

2009-05-14 @ 18:23:32
URL: http://vikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0