usch

vad jag är förkyld och helt trött i kroppen, men det är klart vi har ju haft skattjakt, fest fest o fest! och det har varit underbart, det är underbart att ta studenten.

skattjakten var det bästa jag gjort på länge och det finns inte ord att beskriva med hur roligt det va och man vill bara göra det igen. efter skattjakten blev det mat sen hem och göra vid sig litta för att sedan dra vidare o fortsätta på förfest för att sedan nå slutmålet banken, det östes med dricka på dagen och därför blev det snålare med det på kvällen, jag hann till o med bli bakis. men det var en sjuhelvetes dag :)

torsdagen spenderades med att göra så lite så möjligt, hade en del ärenden att göra på stan innan jag gjorde mina naglar som blev helt okej, färgen på tipparna? rosa såklart ;)

även gårdagen blev en hård dag med en vända i malmö för att köpa löshår och en väska till balen o gärna ngt annat snyggt o tänk det lyckades jag med :) kvällen startade i bromölla där det var förfest och sedan blev det banken igen, blev en härlig och sjukt lyckad kväll. i feel happy :) men idag vaknade jag med att förkylningen hade blivit värre, känns inte som att rösten räcker till, jobbigt att prata, jobbigt att andas  o halsen värker men det får gå ändån det är ju balen imorgon. många har tagit det lugnt för att vara vackra till balen men hallå allihopa, vi tar bara studenten en gång! så endast ikväll ska jag kura ihop mig och vila inför imorgon. min kropp har sagt stopp nu så jag får väl vara snäll mot den idag iaf.

imorgon ska jag bli hämtad av min dejt klockan tre och jag ska få åka 30-tals bil, ska bli spännande. min baldejt verkra supertrevlig så det känns jätte bra. godkväll mina vänner nu ska jag dra mig bort från fotbollssoffan och istället kolla på film, fotboll är ju bara långtråkigt!
 
nåväl, trevlig kväll!



förfest i salongen ;) hanna, sara, viki, nattie o jag



the runaway brides ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

KLOCKAN TRE? vi ska träffas tjugo över fyra vid ekohallen.

2009-06-06 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0