underbar helg

helgen har varit underbar, mys på stranden igår, hem till grannarna på middag, förfest hos fidde och finalen på martin & martin. det var med andra ord en skitrolig kväll, vi dansade tills svetten lackade av oss, umgicks och trivdes, mot kvällens slut åkte skorna av och hamnade i den fina sanden, jag körde hemåt vid tre och hoppade i kojs. vaknade av mig själv halv tio, när jag brukar gå upp numera ;) och käkade frulle körde till jobbet och det kändes i kroppen att man dansat igår, Skönt!  va helt okej att va tillbaka på åhlens i år igen, roligt att träffa människor och hjälpa kunder.
 
slumrade till i solstolen väl hemma vid halv fem, vilket underbart väder det är nu! så mysigt varmt på kvällen. har slappat till det ett tag nu så nu ska jag fixa och trixa lite, bland annat tack korten från studenetn ikke att förglömma! är redan sugen på fest och dans igen, finns en längtan till nästa helg!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0