sommar

hej på er! det är dåligt med uppdatering nu när det är så fint väder, jag kan ju inte hålla mig borta från stranden men vad ska man egentligen annars göra när det är super hett ute och man bara vill svalka sig? man går ju inte och shoppar direkt och sommar är det ju bara en gång om året tyvärr.

midsommar har inte börjat sjunka in förrän nu trots att jag redan i lördes bestämde mig för att inte lägga energi på saken, det är det inte värt, midsommar var ingen höjdare men det får jag ta igen på lördag. tror det kommer bli riktigt trevligt och ett uteställe i åhus, det kan ju inte bli bättre för mig. tyvärr ska jag jobba dagen efter så jag får väl hålla mig nykter men det är inga problem jag kan ha super roligt ändå :)

jag har hunnit med massor i veckan när jag inte hängt vid datan, eller massor? det beror på hur man ser på saken.. jag har myst på stranden och umgåtts med mina vänner men mer än så ska man ju inte göra innan man börjar jobba ;) för första gången sen jag var liten har jag varit på äspet sidan också, är inte sanden mkt finkornigare där eller jag bara inbillar mig? vattnet var definitivt kallare än på täppet sidan men det hindrar inte mig från att ta ett dopp. sand hav och glass det är sommar det :) nej nu ska jag krypa till kojs för imorgon ska vi till playan igen och steka!

godnatt på er!
/ Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0