SKATTJAKT

hej på er!
igår låg jag på stranden hela dagen och stekte, ordentligt skönt var det och det blev även massor av dopp och bad i havet och det av faktiskt jätte skönt det med. väl hemma åkte jag o köpte blått spetsband och tyll till skattjakten, vi ska ju vara brudar!

idag har det varit en lugn dag, hade bara frisörlektionen där vi fikade,redovisade, städade o fick reda på våra betyg, hämtade balklänning, letade smycken och nu ska jag sätta mig och sy våra strumpeband, wish me luck. äh det ska väl inte va så jävla svårt? mamma skrattade åt mig när jag sa att jag skulle göra det men tack för det. så svårt är det väl inte, nej nu ska jag bannemig sätta igång och visa mamma så hon får tiga! sen måste jag ladda inför skattjakten och lägga mig tidigt, kommer bli en lååååång dag imorgon! börjar redan tjugo över nio och sen blir det hålligång hela dagen och hela natten antagligen om man fortfarande lever då ;)

över till symaskinen
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0