que es la verdad?

vad är sanningen? hur vet man vem man ska lita på, vem som är ens riktiga vän eller vem som ställer upp? vem som talar sanning eller vem som inte gör det? jag trodde jag var en bra människoläsare men det är jag nog inte, jag blir alltid lika förvånad när det kommer till kritan och något nytt dyker upp till ytan. jag tror alltid det bästa om människor och vill ge dom en andra chans men vad tjänar jag på det egentligen. man blir allt mer osäker på om man kan lita på nya människor, säger de bara det man vill dom ska säga eller säger dom vad dom gör för att det är vad dom vill och vad dom tycker?

då och då i livet dyker det upp händelser som får en att fundera, frågor dyker upp men man har inga svar. jag tror iaf att man lär sig av händelserna man går igenom förr eller senare även om man inte förstår, man ska ju lära genom/av livet, eller?

/ Em

Kommentarer
Postat av: vikkan

jag känner att jag behöver en update :)

2009-06-27 @ 03:45:51
URL: http://vikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0