pricken över i

det är ju helt otroligt vad jag ska lyckas med allt, inte nog med att jag är genomförkyld med hosta o täppt näsa o allt men nu har jag också fått nackspärr, pricken över i et alltså. idag har jag fått gå med min snygga blåa krage och känt mig som en hundraåring gammal tant även när vi var ute och åt middag för sista gångern med klassen o våra "närmsta" lärare. men vad gör man inte för att kurera sig inför studenten, tänk endast en hel dag kvar och den natten sen kommer jag nog inte kunna sova alls. det kändes väldigt sorgligt när jag gick ifrån class mot bussen och tanken slog mig att det här är sista gången vi alla kommer sitta ner o äta middag och prata med våra nära lärare, klart vi har studentdagen kvar men det är inte samma sak, usch vad sorgligt för jag kommer verkligen sakna alla och hela klassen. vi har fått en så jävla bra sammahållning nu så det är bara så tråkigt. snacka om att jag kommer det dagliga sociala snacket man haft med klassen varje dag :( 

men igår var det iaf karnevalen, o det var otroligt kul om man bortser från att det kastades glasflaskor och att det nog ledde till min härliga nackspärr jag vaknade med idag ;) men det östes galet mkt med dans och huvudet slängdes hit o dit, blev ju även buren en del också så det gjorde väl sitt.

nu bara längtar man till studentdagen, jag vill bara springa ut nu nu nu, det går alldeles för sakta! snabba på tiden bara just nu...

o Balen, den var underbar :) verkligen ett minne för livet. min baldejt  och jag hade verkligen skit kul, kunde inte fått ngn bättre. det kändes faktiskt som att vi känt varann sen tidigare och vi skojjade, skrattade och pratade. trevliga bordsgrannar hade vi med :)

just nu har jag bara en sorlig känsla av att snart är de slut, jag kommer inte få träffa mina roliga galna klasskamrater varje dag, vi kommer inte sitta där vid matbordet eller vid frisörbordet och skämta och prata och bara gråta av skratt för att vi har så kul, sorgligt men allt har ju ett slut och vi har ju våra minnen kvar och ja det var ju ett jävla tjat på mig nu så nu ska jag minsann hoppa i säng och vila upp mig

morsning korsning!

(jag läser igenom inlägget och börja ändra grammatiken, Annika vad har du gjort! :)



HV1



HV3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0