what goes around comes around

jag tror det är så, what goes around comes around iaf så borde det vara så tycker jag. jag har alltid också tyckt att alla förtjänar en andra chans men n u är jag inte så säker längre.

nåväl krsddagarna har dragit igång och det är för det mesta fullt ös i stan, helgen firades med mycket dricka, skratt, dans och nöjen dansen igår gick bra, lika bra som jag trodde lite bättre och tur var det :) jag har även hunnit börja jobba och det känns väl okej iaf när det inte är fint väder ;)

ikväll blir det fest, tyvärr nyktert för min del då jag ska jobba imorgon men det brukar va roligt det med. det börjar också ploppa upp massa bilder från studenten o den tiden från alla och det känns sorgligt, trodde nte jag skulle känna av saknaden förrän i höst men det känns ju redan nu underas tro hur det kommer bli i höst då :/

nåja nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällen :)



saknade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0