pocahontas

igår var det final på krsddagarna och det firades rejält, det blev en kväll värd mina förväntningar jag träffade på gamla klasskompisar och det blev många skratt, dans och prat. jag blev tilldelad namnet pocahotas för kvällen tack vare mitt hårband men visst det gick så bra så.

nu har jag hunnit börja jobba också och det käns helt klart okej men var har sommaren tagit vägen? från tropisk värme till kalla vindar och 15 grader hallå det är ju juli? jaja en resa till hösten skulle sitta fint.

jag har också varit duktig och skrivit in mig på arbetsförmedlingen men till vilken nytta? man måste ju bara göra saker gentemot dom, söka arbete tänker jag göra själv och det var ju det man får ju göra även om man är med där så vf egentligen, trevliga var dom ju inte direkt.... jaja det ska nog gå bra :)

skönt med en ledig dag idag nästa jobbdag blir tisdag och trots att jag inte jobbar alls mkt än längtar jag redan till nästa helg ingen aning varför, kankse för att det är martin o martin och jag är sugen på fest? ja så är det nog jag är ett hopplöst fall när det finns möjlighet till dans, nåväl gott folk nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på satc, det är ju nästintill beroende framkallande men ack så bra.

godnatt!
/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0