danceoholic

hej på er!
nu sitter jag här i sängen igen och tar det lugnt som vanligt, det är otroligt att man blir så trött på kvällen efter en dag på stranden. idag har jag iaf hunnir med en vända i staden också, varit uppe på salongen en sväng och hälsat på och köpt lite välbehövt balsam, dock glömde jag inhandla kläder inför dansen på krsddagarna men det får jag fixa sen. är lite smått nervös inför dansen var ju ett tag sen vi sluta dansa dom  men jag kan ju inte låta bli att dansa när jag får chanen så det ska nog gå bra :) jag är fortfarande såå sugen på fest o dans o längtar till helgen, ska bli super kul på fredag. då startar krsddagarna och vi är ett gäng som ska ut, nej nu ska jag nog smita ut på gräset och köra danserna, kan inte låta bli! puss på er!
/ Em


some years ago.... krsddagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0