hey I like my butt

hello people!
helgen har bara sprungit iväg denna gång, tkr ni inte? men det har iaf varit en trevlig sådan.
fredagen blev som väntat full med ös och drama på ett positivt sätt, vi startade med förfest hos maximilian i Åhus ghetto sen gjorde vi tre brudar staden och kilade ner till Banken. det blev en helt okej kväll som sedan slutade på topp då alla brudar fick vad de önskat, sanna o Emmi fick sin efterlängtade mat och jag fick det jag också efterlängtat. fredagen blev sen och likaså blev min uppstigning därefter det blev en snabb frukost för att sedan färga mamma och sedan vidare till kräftskiva. kvällen slutade hos sanna och sedan fick jag vara taxi hem.

idag har jag nog inte gjort något vettigt alls, om det inte är vettigt med att kolla film förstås. sitter hos sanna nu och gör ett inlägg efter hennes önskan.

så är det ju så att jag har en ny fundering igen efter helgen, en fundering om rumpor.
hur mycket bryr sig killar om rumpor egentligen? jag hörde nämligen en sak i helgen som löd såhär "du måste känna på hennes rumpa hon är 90:a den är fortfarande fast" när jag hörde detta var min första tanke; jaha så om fem år kommer rumpan vara slapp då på alla oss 90:or? vafan tänkte jag, så jävla farligt kan det väl inte vara när man är 24 och om man tränar, eller? visst jag har ju fått lära mig i färg o form kursen att rumpan kommer sitta 5 centimeter lägre när man är 30 men vem kommer stå där med en mätsticka och mäta? ska man göra märken för varje år som man gjorde när man var liten hemma hos mormor och morfar varje gång man hade vuxit på längden? nä ett sånt trams och tråkigt att tänka på, hey alla åldras även ni killar det är bara att leva livet när man kan och vem kommer märka att rumpan har kasat ner en centimeter om två år? nä man har ju inget märke på väggen att jämföra med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0