men ja sorry, jag är kvinna, jag tänker

hej gott folk!
jag är tillbaka efter mitt sommaruppehåll, nja inte var det planerat och inte var det hela sommaren men ett bra tag iaf. jag har haft på tok mycket att göra för att sitta framför datan under sommaren men nu är jag tillbaka.

jag har haft en toppen sommar med massa roliga fester, roliga arbetsdagar (tro det eller ej) och bara mysiga kvällar, massor av SATC avsnitt har averkats och tyvärr en hel del drama men vad vore livet utan drama?

efter en hel sommar med händelser och långa dagar med vänner och kollegor har jag såklart hunnit fundera en himla massa också, har ni tänkt på hur roliga konversationer man har när man är på förfest med folk man känner och även de man inte känner?

i fredes var jag på en killkompis 20års fest med ungefär bara massa killar (iaf de jag umgicks med för kvällen), men iaf så hade vi en rolig konversation, jag är ganska öppen och spontan när det gäller att konversera och även när det gäller att diskutera det motsatta könet, killar. jag vet inte hur vi kom in på det  men vi snackade om att kyssas. iaf så sa jag att jag tror att man har en speciell kysskemi med vissa personer, som vilka man då passar att kyssas med och därmed tycker man att personen är bra på att kyssas. för man tycker inte att alla är bra på att kyssas som man kysst, eller hur? så det beror på kysskemin helt enkelt precis som man passar ihop med vissa personer, man har samma person kemi. när jag sa det så garvade bara mina killkompisar och sa att jag va knäpp men ja sorry, jag är kvinna jag tänker...

undrar om killar funderar lika mycket som vi tjejer? eller beror det kankse inte på könet utan på vår personlighet? tjejer är kanske mer öppna med sina tankar och funderingar, som jag och killar mer stängda om det och behåller det för sig själv, ja vem vet? ja har inte hunnit lista ut det motsatta könets tankesätt än iaf.

Det har väl vatt ett jävla tjat på mig när det gäller saknaden av min klass men jag måste säga att det inte känns så farligt som jag trodde nu när hösten har kommit och skolorna har börjat igen, jag har kontakt med de personerna jag vill och det är klart att det hade varit kul om man kunde hållt ihop många fler men så blir det ju aldrig. jag har iaf träffat nattie o viki i sommar, fest på sommarbjörket och vi hade en rolig kväll, träffade vikkan i tisdes också och det var på tok för längesen hade tokmycket att uppdatera henne om och det hördes många skratt på stranden som vanligt när det gäller oss.

Nu ska jag inte göra ett längre inlägg för då kiknar ni väl så vi hörs sen!

/ Em



vikz and moi :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grymt inlägg vännen! jag måste hålla med dig om att de är nog mer vi brudar som tänker sådär.. men dedär med personkemi tror jag på, o du och jag har en bra sådan :) hihi. Nu ska jag följa din blogg så du får se till att vara en flittig bloggare ;)

2009-08-27 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0