hopplösa människor?

nu har jag fått order om att vara en flitig bloggare så jag lovar Sanna, jag ska försöka :)

jag glömde ju eller glömde, jag uteslöt en mindre viktig händelse i mitt förra inlägg för att skona er läsare från ett super långt inlägg men jag kan ju göra ett till så kan jag säga mig vara flitig ;)

det blev nämligen en spontan utgång igår, nykter för min del eftersom jag skulle jobba idag klockan åtta. och när jag satt där nykter och tittade på alla människor funderade jag på varför de var på banken klockan 00.21 en onsdag kväll, en kväll mitt i veckan. var de arbetslösa? hade de inget bättre för sig? jobbade de kanske vanligtvis natt och var lediga igår? eller gillar de bara att njuta av livet som vi och göra det som faller oss in? först tänkte jag; alltså vad är det för fel på dessa människor som festar mitt i veckan, har de inget annat viktigare för sig i sitt liv? men så tänkte jag men jag är ju med här och de kankse bara gör som jag och går efter: one life, live it! för det är vad ja hört måååååånga gånger i sommar och man vet ju aldrig vad man kan missa, har man inget att förlora (mer än en nattssömn) så varför inte köra på? klart man ska!

det var en ganska seg utekväll igår och det tycker jag oftast onsdagar är förutom när det va studenttider men man vet aldrig vad man kan gå miste om och varför ligga hemma i sängen när man kan dela lyckliga skratt med sina bästa vänner, nej jag tackar för igår och tackar för er!

     

<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är grym som uppdaterar igen nu när jag sagt att jag tycker du ska vara en flitig bloggare :) jag gillar dina blogginlägg, de är skojiga!! :) och de har du rätt i att man vet ju aldrig vad man kan gå miste om, man lever en gång och man ska leva som om varje dag är den sista! :) hihi..

2009-08-27 @ 21:22:47
Postat av: emmi

<3

2009-08-27 @ 21:47:47
URL: http://selfishness.blogg.se/
Postat av: vikkan

just det, one life, live it ;)

2009-09-07 @ 11:47:12
URL: http://vikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0