torsdag

tjenixen, nu sitter jag här och väntar på att min historia ska börja, är ovanligt pigg fast ändå trött. men har trots allt haft hål sedan nio imorse, så jag har minsann fått hitta på saker. jag följde med carro till frisörtjänst och kollade lite produkter medan hon storhandlade, det blev ju en skön promenad dit och hem, solen lyser ju! därefter ställde jag mig och gjorde en uppsättning med lösa loops, som jag skulle ta igen sen mina vattenkoppor. det gick helt okej, lite tålamodskrävande bara, lite mat blev det sen och nu sitter jag här och fördriver tiden.

efter historian ska jag bege mig till salongen och färga utväxten, äntligen! alla var upptagna så jag tänkte själv göra det iaf i benan eftersom jag inte står ut men så ville elina i ettan ställa upp så vf inte :) det blir säkert skit bra ;) sen idag borde jag egentligen plugga vilket jag insåg på religionen imorse för det är ju inte alls lång tid kvar till alla stora jobbiga uppgifter ska in men ja vi får se hur sent det blir, kommer antagligen skjuta upp det som vanligt hela tiden.

hämtade minsann min balinbjudan till balen häromdagen, det börjar verkligen närma sig och jag har inte ens gjort det jag ska än som till exempel korta min klänning haha, så nu får jag väl ta mig i kragen antar jag med allt som ska göras!

nu ska jag kila till historian strax, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0