tillbaka i skolan...

nu är jag tillbaka i skolan efter en sjuk vecka och en härlig lov vecka, dock känns det inte så tungt att vara tillbaka. Historia lektionen flög snabbt förbi med en lång genomgång sen blev det en god lunch i stan för att sedan komma tillbaka till frisörlektionen med kundpass, så nu sitter här och tar en liten paus. trots att vi inte slutar förrän tio över fem så tycker jag kundpasset har flygit förbi och efter jag slutat så blir det dans för min del. känns faktiskt som en härlig dag fast den är så lång och fullproppad med saker, kanske beror det på det fina vädret?
nu ska jag strax tillbaka och fortsätta med min läggning, har experimenterat lite idag så får se hur det blir!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0