strandmänniska

det blev inget plugg idag minsann men jag är väldigt nöjd ändå. jag blev precis klar med mitt CV och personliga brev och har skickat ett antal ansökningar. jag känner mig ganska nyttig nu fast jag inte hunnit plugga något men jag har ju en långhelg framför mig som tur är. det är bara så svårt att sätta sig inomhus och plugga när vädret är så fint, det går helt enkelt inte för jag är en riktig strandmänniska som älskar att sola.

nu ska jag slappna av en stund i soffan med familjen, får se om jag orkar plugga lite sedan jag har ju trots allt hemarbete imorgon så jag kan sova hur länge jag vill. men känner jag mig rätt kommer jag att vara så trött efter lie to me som vi ska se så att jag nästan somnar i soffan och om det är fint väder imorgon kommer jag sugas fast vid solstolen som en dammsugare var där. men det kommer ju faktikst flera dagar och än är det inte redovisning och inlämning :) det är ju en sådan härlig "sommar" nu så man får ju passa på!

soffan nästa
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0