söndagsåkare..

jag kom att tänka på det här med söndagsåkare, det hörde man ofta när man var liten och åkte med pappa, ja han pratar när han kör bil. jag var nämligen själv ute på vägen i söndags och skulle hämta pappa och syster i stan och det här fenomenet stämmer ju! jag fick köra om (fick och fick, de irriterade mig!) alla bilar som var framför mig hela vägen, typ minst tio bilar 60 när det va 70 80 när det va 90, jag blir galen när de inte håller hastigheten, ja det märks att det är pappa jag övningskört med, men hur svårt är det att hålla hastigheten??

nåväl, det här med söndagsåkare är alltså något som verkligen finns, men varför är det så? visst söndag är en dag för lathet för de flesta, även mig men bara för det kan man väl hålla hastigheten för det är något som gör en knäpp, ialla fall mig.

nej jag hittade ingen kläning nu heller, jag o viki pratade om att åka någonstans på onsdag för att leta, hoppas på en vinst då! nej nu måste jag verkligen sova, avancerad styling och frisyrtema imorgon, jag säger bara tålamod är en fiskares och frisörs bästa vän därför behövs en god natts sömn så kram på er och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0