sitter här och funderar..

över var all tid tar vägen? det känns som att jag har massor av tid fast jag inte har det, planerar allt men hinner inget, jobbigt läge. idag började dagen med historia och vietnamkriget, tänk vad mycket man har missat eller sett annorlunda på innan man läser om det, har ni tänkt på det någon gång? jag fick dessutom mina uppgifter för att nå det slutbetyg jag vill ha, skulle göra två stycken, ordentligt stora och svåra men det ska nog gå bra.

efter historian körde jag my o viki in till stan för en god lunch på bagels, en del roligt hann vi också med för att sedan bege oss åter till skolan och frisörlektionen, läraren va sjuk så vi behövde bara föna vågor och klippa vår dockmans skägg och sedan gå hem, skönt! lite skillnad från att gå till tio över fem. jag har fönat så mycket vågor nu att jag bara ser vågor hela tiden och vill föna mer när jag blundar haha konstigt brukar va tvärt om....

ikväll blev det sedan dans, vilket var skoj, ordentligt med shake är det minsann. väl hemma blev det mys med familjen och nu sitter jag här och ska strax lägga mig, ska bara kolla klänningar igen!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0