Rödpanna

det var en härlig stund i solen idag, kändes redan som sommar, solen brände på bra och lite färg fick man ju också. i eftermiddags stod två klippningar på schemat och det gick hur bra som helst.
ikväll har jag bara tagit det lugnt och umgåtts med Marie, hon undrade varför jag var så röd i pannan, ja jo sa jag, jag tog ingen solkräm där vet faktiskt inte varför. det där med att vårsolen är starkare än solen på sommaren tror jag stämmer, eller vad tror ni?

och på tal om solen så är det ljust så länge på kvällen nu vilket är underbart, man blir så mycket piggare, är det kanske därför som jag inte har någon riktig ro att sova idag heller fast det är så sent. jag tycker att man blir så pigg och glad och fylld av energi när det är så ljust och härligt väder ute, våren är nog den bästa årstiden delat med sommaren tycker jag, vilken årstid tycker ni mest om?

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite iaf, sov gott så hörs vi imorrn!
Godnatt

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0