Oj

vilken helg... den har gått alldeles för snabbt. i fredes var jag otroligt trött efter praktiken el ja under hela dagen egentligen, vet inte hur många gånger jag klippte mig i fingret, ja så är det ibland när man klipper barn... därför va det skönt med en härlig slappekväll med marie, det blev krigsfilm på tre timmar vi somnade nästan båda två, tre timmar var lite länge för en film som blev lite seg ibland, den tunna röda linjen. rekommenderas om man vill se en film som har betydelse och något att säga. lördagen bjöd på förfest hos lovisa för att sedan dra oss vidare till kaos, hela kvällen var kaos men blev  bra til slut.

idag har jag suttit ute och bakissolat och nu skulle jag egentligen plugga men jag kan ju verkligen inte ta mig i kragen, illa, nej nu ska jag försöka iaf hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0