nej det här var inte lätt

nej ingen klänning hittade jag, börjar känna mig stressad. det är ju faktiskt snart student, pirr i magen när man tänker på det men jag är lika glad ändå för det löser väl sig med klänning även om tiden kommer springa förbi. jag kom ju på att jag ska träffa en gammal kompis imorgon efter historia lektionen, hon ska hjälpa mig att leta klänning i krsd och så kankse det blir en fika vem vet? jag vet iaf att jag längtar till imorgon för jag vet att dagen kommer bjuda på många skratt då vi alltid har skit kul, vilket vi satt och diskuterade innan jag åkte upp till sthlm. shit vilka minnen vi delar och jag tror helt ärligt att jag aldrig gått hem utan att ha skrattat minst en gång efter att ha varit med dig, hur underbart är inte det? jag tror faktiskt att man bara har en sådan kemi med vissa människor, så enkelt och härligt e det! nej nu får jag väl minsann hoppa i bingen innan jag somnar här i soffan framför datan!

sov gott så hörs vi imonn!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0