Inga måsten

godmiddag på er allihopa, idag får vi inte nöjet att få se solen titta fram här i Åhus tråkigt nog. var ute och hämtade posten imorse och det var ju faktiskt ganska kallt till skillnad från igår.

idag känner jag mig ganska trött trots att jag fått min sömn, kanske har jag sovit för mycket? nu sitter jag iaf i soffan och tar det lugnt, jag har inga måste vilket är så skönt. eftersom jag varit sjuk i en vecka har jag redan gjort det mesta som behövs förutom rensat mina garderoberna men det har jag bestämt att göra efter att jag kommit hem från stockholm, för det är ju klart att det ska shoppas där med. jag hoppas på att hitta min student klänning och lite annat smått, men inte för mycket för jag var ju nyss i Göteborg :) jo, visst jag har ett måste, den något besvärliga historia uppsatsen som måste göras innan Stockholmsresan eftersom den ska vara inne när lovet är slut men det fixar jag sen, nu ska jag tillbaka till the hills tittandet, vi hörs sen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0