godmorron!

godmorron på er allihopa!
nu sitter jag här och väntar på att lektionen ska börja, var ganska tidig idag eftersom inte bussarna passar alls för denna dagen. idag ska vi fortsätta med vårt tema i avancerad styling, vi har två teman och två dockor. stjärntecken och extrem modevisning. roliga och breda teman alltså. nu visar carro oss det flaket vi ska åka på studenten, stooort flak det är inte alls långt kvar nu känns det som, pirr i magen.

senare idag ska jag fortsätta leta mönster till en student klänning eftersom jag aldrig hittar någon jag vill ha får se om jag lyckas med det, men allt löser sig :) nu ska jag kila till lektionen!

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0