Godmorgon på er!

igår var en hektisk dag, jag hade precis hunnit äta frukost när en gammal kompis hörde av sig och ville komma förbi en stund. klart jag sa jag, det är sällan vi träffas men har alltid kul :) tiden gick fort och jag var tvungen att packa medan hon var här, jag ska ju till stockholm idag :) när det började bli kväll var det dags att göra sig redo för förfest hos mig och sedan utgåg till class. igår var alltså en hektisk men underbar dag, rolig förfest och trevlig utgång med gamla o nya vänner.
nu sitter jag här och äter frukost innan vi ska åka, känns lite tungt efter festandet igår att åka bil i fem timmar men jag gillar ju att åka bil så det blir nog bra. på söndag är jag nog hemma igen :) tråkigt nog missar jag vikkans klassfest, så brudar festa för mig med!

ha det bra så hörs vi när jag är hemma igen, Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0