godmiddag!

godmiddag på er!
har blivit väldigt dålig uppdatering under helgen men det har varit fullt ös så jag har inte riktigt hunnit med allt jag tänkt mig. nu sitter jag här i skolan och har ett kundpass, har precis haft en kund så har tagit mig en liten rast så jag tänkte berätta för er om min helg.

i fredes var jag faktikst på min frisörpraktik på Diva hela dagen fram till sex därefter blev det direkt hem för att ta en snabbdusch och hämta bilen för att sedan köra till nattie och hennes 20-års förfest. jag var ordentligt stressad och skulle hämta upp emma och nathalie i krsd, tror ni inte att jag glömde min väska och fick vända halvvägs, just min vanliga tur. väl framme fick vi jätte god mat och trevligt sällskap, framåt natten drog vi oss vidare till grand och jag och nathalie (nykteristerna för kvällen) gjorde dansgolvet, inte så mkt folk men vad gjorde det, man hade plats på dansgolvet vilket man aldrig annars har! lördagen bjöd sedan på en god middag hos familjens vänner och jag fick vara chafför åt föräldrarna, söndagen var lite lugnare, var hemma hos marie en runda och umgicks med far min och kollade på film, en lugn kväll inför skolan idag helt enkelt. vad har ni gjort i helgen?

nu ska jag tillbaka in i salongen och fortsätta med mina fönvågor, går faktikst bra idag, (peppar peppar ta i trä), har en sida kvar, sedan ska jag till gittes med mamma för att kolla mönster till min student klänning, den jag skulle köpa på internet var borta när jag kom hem från sthlm, så typiskt!

vi hörs senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0